Nskyhn ben sizi anlıyorum fakat bunları kabullenmek sizin tercihiniz. İnsanlar mesleki anlamda sorunlarını duyurmazsa yanlarında olamayız. Böyle bir dönemde 4000 liraya çalışan işçi kardeşim işini bırakıp beni mağdur etse neden beni mağdur ettin, istemiyorsan istifa et, gidiyorsan git.. diye cümleler kuramam. Bunları dersem kendi çıkarımi düşünmüş olurum. Haklı davalarında yanlarında olursam hem işçim kazanır hem de vatandaş olarak ben kazanırım. Fransa gibi Avrupa ülkelerine bakarsanız işleyişin nasıl olduğunu, hakkın nasıl arandığını ve ayni zamanda hizmetin ve insana değerin de nasıl olduğunu görürsünüz.