Hepiniz başınıza gelen haksızlıkları, anormal ucret/ çalışma koşullarını yazmışsınız. Doktorlar grevde tatile gidiyor diyen bile olmuş. Arkadaşlar birincisi insancıl şartlarda çalışmak başta doktorlar olmak üzere sizin de hakkınız. Sendika aracılığı ile haklarınızı arayabilirsiniz, sendikaniz grev kararı alırsa greve gidebilirsiniz. İyileştirme olmadığı sürece bu grevler yapılmaya devam edecek. Saglik bakanlığı ve iyileştirmeyi yapacak olan diğer bakanlıklar ısrarla seslerini duymamakta kararlı. Cimere şikayetlerinizi bildirebilirsiniz. Böylece seslerine ses olmuş olursunuz. Ikincisi hekimler kurumlara geliyor, fakat iş bırakıyor. Bilip bilmeden yorum yapmayın. Grev, hadi bugün de iş bırakıp tatile çıkalım kafası ile yapılmaz. Herkesin mesleğine saygı duyuyorum burada öğretmenlerin şikayetleri gözüme iliştigi için o konudan devam edeceğim, görevinizi yaparken hiç darp edildiniz mi? Ya da kalbinizden bicaklandiniz mi? Veyahut da kafanızda kaldırım taşı kırıldı mı? Eğer bu ve buna benzer şikayetleriniz olduysa lütfen siz de grev yapın. İnsanlara sesinizi duyurun. Dertlerinizi bilelim ve ortak olalım. Bir sınıfta 50 kişiyi okutmak asla insancıl değil elbette. Bunları cevrenizdekilere anlatacaksınız, kamuoyuna bir şekilde duyuracaksiniz ki gerekenler yapılsın. Ayrica hekimler bir sabah uyanıp hadi bundan sonra grev kararı alalim demediler. Haklarını ve sorumluluklarını çok iyi bilen bir kitle olduklarına emin olabilirsiniz. Seslerini duyurmak için sırayla tüm basamakları denediler. En son basamak iş bırakmaydı. Sıra bunda. Mağduriyetlerinizi bir vatandaş olarak anlıyorum burada randevu bulamayan çok insan var. Fakat suçlu hekimler değil sistem. Ben saglik personeliyim ne nasıl işliyor az çok biliyorum. Siz de bahsetmissiniz, saglik bu başka bir şeye benzemez, diye ki gerçekten de öyle. Bir insan günde 150 hastaya bakarsa hangisine verimli olabilir? Bunlari bir düşünün bence.