anneoluyorum25 canım pazartesi duyarsın inşallah iyi düşün olmadı başka doktor, başka makine ile baktırırsın. Umarım geç döllenmeden dolayı öyledir ama öyle değilse bile hayırlısı buymuş. Seni çok iyi anlıyorum aynı şeyleri yaşadım ama sağlıksız bebeklerde oluyormuş genelde yani her şerde bir hayır vardır derlwe öyle düşün. Rabbim sağlıklı, hayırlı, uzun ömürlü evlatlar nasip etsin hepimize, tüm isteyenlere 🤲🏻 Hafta ileri olduğu için ve vücut kendi kendine atmadığı için kürtaj yapıyolar canım