Kızlar merhaba 5+4 kese gözüktü doktor 15 gün sonra gelin kalp atısı bebek anca olusur dedi bugün gittik doktor bebek var ama kalp atısı yok şimdiye kadar duymamız gerekliydi bir kan testi yapalım ümitlendirmek istemem ama düşükle sonuçlanabilir dedi. Tam anlayamadım ama sanki bebek gelişmemiş mi geriden mi geliyor ona benzer birşey dedi ama kan testine göre yorum yapcam %1 ihtimal var dedi. Geç döllenme vs olamaz mı sizce ? Bebek gözüküyor ama kalp atısı yok dedi.