anneoluyorum25 üzmeyin kendinizi ilk gebeliklerde bu durum çok sık yaşanıyormuş. Benim de 9. haftada kürtajla sonlandı ilk gebeliğim. Kendinizi de korkutmayın hiç, kürtajdan bir ay sonraki muayenede tekrar deneyebilirsiniz rahmin toparlanmış dedi doktor. Ve şu an çok şükür gayet sağlıklı bir bebeğim var. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah.