BehiyeGrel Evet canım hatta plesenta rahim girişine 1 cm mesafedeydi benim, o halde başka doktorlar zorunlu sezeryan derken Nilay hanım kesinlikle normal doğum yapabilirsin dedi.
Şimdilerde de çok şükür kafası doğum kanalına girmiş, plesentayı ittirmiş kafasıyla🙈 normal düşünüyoruz bir sorun olmadığı sürece. Sezeryan bile olsa kesinlikle geliş tarihini kendisi belirleyecek dedi doktorum👍🏻