Mumu bende nefise hanımın hastasıyım 27.haftamdayım.özel gaziosmnpşa hastanesnde doğum yaptrıyor ama fiyatları çok fazla diye duymuştum.bu cumartesi kontrolüm var doğum fiyatlarını öğrenip ona göre nefise doktora devam edip etmiyceme karar vericem.bahsettiğim rakamlar 4bin civarı o şekilde duydum .ve bu diğer özel hastanelerin rakamlarına göre çok fahiş bi fiyat.