Durununannesi80 Daha çok başındasın canım, ben hamileliğimi öğrendiğimde 7 haftalıktı🙈 bu doktorumu bulana kadar 5 doktor değiştirdim.. Aslında Nalan hanım vardı ona gidiyordum ama medical parktan ayrıldı ben 30. Haftamdayken.. derken Nilay hanım’a geçtim, inanılmaz memnunum. Normal doğuma çok yöneltiyor. Kesinlikle yapmacık davranmıyor, neyse onu söylüyor. Doktor gibi doktor diyebilirim. Hem gülüşü, hem tarif edişi, hem ciddiyeti herşey olması gerektiği gibi🤗🤗