Deletedmom2224 Merhabalar ben şuan avrasya hastanesine gidiyorum. Ama çok memnun değilim gibi biraz masrafcı bi hastane ve doktor gibi geliyor bi yandan da tedavimi orda gördüm diye bırakmak istemiyorum ama bilemiyorum. Her neyse gaziosmanpaşa küçükköy civarlarında gerçekten çok ilgili anlayışlı dediginiz biraz da uygun fiyatli tabiki kadın doktorlar varsa tavsiyelerinizi bekliyorum 😊
essyagiz Deletedmom2224 Medical park gaziosmanpaşa yı öneririm canım🤗 çok güzel hastane, ben Nilay Hanım’a gidiyorum..
BehiyeGrel Deletedmom2224 merhaba acaba Doğum ücreti ne kadar fiyatı ? Doktorunuzdan mı memnun değilsiniz ?
Ozge1008 Deletedmom2224 illa özel hastane mi olması gerekiyor canım? Mevlana fizik tedavi hastanesinde serkan kumbasar a gidiyorum ve çok memnunum. Devlet hastanesi olduğu için ilaçları da sigorta karşılıyo. Özel hastanede gittiğim doktorlardan bin kat daha iyi ve tatlı dilli. Aklında bulunsun.😊
Mumu Deletedmom2224 gaziosmanpasa jadin sagligi merkezinde Nefise hanim bende bugun gttm cok iyi abla gibi bir doktor öneririm
Deletedmom2224 essyagiz O biraz pahalı kaçıyor ya 120 liraydı sanırım en son sorduğumda muayene ücretleri 😊
Durununannesi80 essyagiz canım bende yasemin hanıma basladım yeni de biraz somurtkan geldi sanki nilay hanım nasıl yeni 7 haftalıgım hala doktor bulamadım 🙄
Deletedmom2224 essyagiz oo daha da pahalanmış malesef bizim o kadar durumumuz yok ya 80 lirayı bile zor veriyorum ayrıca doktor vitamini filan bile pahalisindan veriyor yetisemiyorum
SevenTunc Avrupa şafak hastanesi Akın varlık yada, Özel başarı hastanesi Selime demirbaş tavsiye ederim ben akın beye gidiyorum doğumumu selime hanımda yapıcam muayene ücretleri akın varlık 65 tl Selime demirbaş 85 tl
Deletedmom2224 SevenTunc akın bey evet baya meşhur ama biraz sert biri olduğunu söylüyorlar ki ben kadın doktordan bile çekiniyorum malesef erkek doktora gidemem sanırım 😊 selime hanımı düşünebilirim evet doğum fiyatlarını biliyor musunuz peki
Hulyaaaa Canım Gazi mahallesinde özel Gazi hastanesine şeref nişancı var ben ona gidiyorum cok memnunum muayene 40 tl doktor Bursa devlet hastahanesinin eski başhekimi bi araştir internetten aklında bulunsun
Deletedmom2224 Hulyaaaa gazı mahallesi bana baya bu uzak kalıyor şimdi bi yere başlasam doğum zamanını da düşünmek zorundayım dolayısıyla yine de çok teşekkür ederim 😊
Deletedmom2224 BehiyeGrel merhabalar hayır doktorumdan memnunum ama bilemiyorum biraz hastane çıkarlarını gözetiyor gibi gelmişti basta ama sonradan bi baktım bütün özel hastaneler bu şekilde. Şuan avrasya da normal 1500 Sezeryan 2000 nst 30 lira ama ocaktan sonra değişecek fiyatlar bir de burdaki çoğu hastaneye göre şuan avrasya en temizi ve en yenisi çünkü 2 senelik bir hastane
essyagiz BehiyeGrel 3250₺ sezeryan, 2800₺ normal, 600₺ epidural, suit oda isterseniz gecelik 600₺ canım🤗 doktorumun muayene ücreti 175₺ ama çok memnunum, çok doktor gezdim, Nilay hanım bence mükemmel☺️
Deletedmom2224 Cansugomur oğuz bey baya kalabalık ya 😊 bide ben erkek doktor tercih etmiyorum teşekkür ederim 😊
PnRTurK53 Cansugomur evet arkadaşın dediği gibi özel bilge hastanesi oğuz bey inanılmaz iyi ve başarılı bir hekim muayne ücreti 80 tl ancak çok yoğun ben o yüzden aynı hastanede serdar başaranoğlu ile devam etme durumunda kaldım çünkü çok tez canlıyım fazla aynı alanda işimi halletmeden duramıyorum 😅 serdar beyi de tavsiye ederim oğuz bey zaten inanılmaz tavsiye 😁 normal doğum ücretini serdar bey 1300 tl dedi sezeryan bilmiyorum bi avazda inşallah kurtulmak dileğiyle hepimize 🙏
Deletedmom2224 Ozge1008 özel olması önemli değil de ben bayan doktor bakıyordum daha çok ama zaten kendi doktorumda devam etmeye karar verdim çok teşekkür ediyorum 😊
Oyakubra Ozge1008 BENDE ORAYA RANDAWU ALDIM CANIM SERKAN BEY'E DOĞUMU FALAN NASIL ACABA.NORMALDE BAŞARIYA SELİME HANIMA GİDİYORM AMA ÇOK PAHALLI DOĞUMA ZAM GELMİŞ FİZİK TEDAVİYE Bİ GİDEYİM DEDİM
Merve28Gur Mumu bende nefise hanımın hastasıyım 27.haftamdayım.özel gaziosmnpşa hastanesnde doğum yaptrıyor ama fiyatları çok fazla diye duymuştum.bu cumartesi kontrolüm var doğum fiyatlarını öğrenip ona göre nefise doktora devam edip etmiyceme karar vericem.bahsettiğim rakamlar 4bin civarı o şekilde duydum .ve bu diğer özel hastanelerin rakamlarına göre çok fahiş bi fiyat.
ZeynepEdaa Mumu bende Nefise hanima gidiyorum başından beri medical parkta yaptiracak doğumumu inşallah çok memnunum Allah razi olsun çok ilgili ve anlayisli
Tubiss Deletedmom2224 asya hastanesi ebru coşkuna gidiyorum 80 tl muayenesi ve hakan seven var oda iyi bi doktor onada gittim iki sefer muayenesi 95 tl
Deletedmom2224 Tubiss asya hastanesini doğum için pek önermediler malesef eşimin yeğenini hiç bir sorun yokken sırf sezeryan yapmak için doktor kendi eliyle suyunu patlatıp doğumunu başlattı daha 37. Haftada
BehiyeGrel essyagiz teşekkür ederim Peki doktorunuz normal Doğum yanlısı mı ? Destek veriyor mu bu konuda ? Siz normal Doğum mu düşünüyorsunuz?
NursemaHasanmBas Özel duygu hastanesi yeşim hanım çok uzman alanında sorunlu bir hamileliğim olmasına rağmen gayet iyiye gidiyoruz 75 tl muayne ücreti serklaj dikiş ameliyatımıda yeşim hanım yaptı
Deletedmom2224 NursemaHasanmBas evet yeşim hanımı duydum kendi doktoruma devam etmeye karar verdim ama o doktoru bi araştıracağım 😊
Betusm NursemaHasanmBas merhabalar bende duygu hastanesine gitmeyi düşünüyorum fakat doktorun ismi Yasemin bir bilgin varmı acaba
BehiyeGrel Deletedmom2224 aslında uygun fiyatı ama doktor normal Doğum yanlısı mı bu önemli benim için? Herkes çünkü ne yazıkki sezeryan yapıp duruyor destekleyen doktor sayısı çok az😔
Deletedmom2224 Hepiniz sağolun kızlar kendi doktorumda devam etme kararı aldım araştırmalarıma göre şuan çevremdeki hastanelerin içinde en temizi ve en yenisi gibi geldi ve normal doğumda sanci sanci odasında çekilirken burada kendi odanda eşinle birlikte durabiliyorsun o yüzden sanırım devam edicem 😊
BehiyeGrel Deletedmom2224 Ayşe hanım Avrasya hastanesinde acaba cibinlik felan vs yapılıyormuymuş acaba bilginiz varmı?