Royem62 var bacım var olmaz mı ben 5. Yılımda hamile kaldım he ilk 2-3 yıl istemedik tam snra olmadı doktora gttik sıkıntı yok bekleyin dediler sürekli ama deniyoruz olmuyordu tüp filmi çekilcektim randevu alıcakken hamile oldugumu anladım o düştü sıkıntılı hastalıklı bi hamilelik ti benim için snra yine uğraştık olmadı hani yumurtlama günleri vs harfiyen uyuyorduk hani dünya yıkılsa biz o gün işimizi yapıyoduk o derece, 😁 doktorlara artık eşim şey demeye başladı bi vitamin fln verin ne yararlıysa onu içeyim fln demeye başladı :) snra ara verdik bu aşırı kafaya rakamlı günlere çünkü artık yıpranmıştım her adet dönemi yine olmadı dye kafaya takıp üzülmekten uçuk çıkarmaya başladım artık dedil bida iyi bi doktora gderiz ona göre napılcaksa yaparız artık boşver derken pandemi çıktı biz doktora demedik kaldı öyle ama çocuk olayını akışına bırakmıştık ramazanda kasık ağrısıyla adet olmayı beklerken oysam ki hamileymişim kafa rahatlayınca oluvermiş 🥰 şimdi oğluşum 17 aylık ikinciye bir buçuk ay var he ikincide sürpriz oldu biz nasılsa olmuyodu dye rahat davranırken Allahın işi işte bi hediye daha verdi bize deme o ki bi problem gözükmüyosa naparsan yap rabbim isteyince veriyor bol bol çocuk sevindir bence ben o dönem öyle bşy yapmıştım anaları çok içten dua etmişti bana çocuklarım çok mutlu oldu dye onların yüzü suyu hürmetine vermiş olabilir rabbim en dogru zamanda sizede nasip eder inşallah 🤲