selinli Öncelikle merhaba,Hormonlarınıza, amh değerinize baktırmışmıydınız ve hgs falan çekinmişmiydiniz, tüplere rahimde bir sıkıntı varmıydı? Eşinize baktırmışmıydınız? Bende 11 aylık evliyim 4 aydır deniyoruz ama olmuyor. Çikolata kistim var sağ tarafta 5 cm, eşimde bir sıkıntı çıkmadı şükür. Benim hormon değerlerim iyi, amh 1,63 biraz düşük. Şuanlık sadece hgs çektirmedim çok endişeliyim😞 1 ay sonra falan onuda çekineceğim , belki bir sorun vardır, zaten doktorumda 8 ay 1 sene denedikten sonra tüp bebek merkezine yönlendiririm sizi dedi. Siz ne kadar denediniz ve tüp bebek ilkinde tuttumu? Biraz uzun oldu ama merakımı mazur görün? Aynı şeyleri olan kişilerden bilgi almak rahatlatıyor 🙏🏻 Rabbim bağışlasın eğer olmussa bebişinizi yoksada bir an önce nasip etsin sağlıkla🙏🏻