Kızlar evliliğimin 6. Ayında kimyasal gebelik geçirdim şu an 2 yıllık evliyim 1 buçuk yıldır ne yaptıysam olmadı doktor kontrolünden deflarca geçtim eşimde geçti hiçbir sıkıntı yok ama hamile kalamıyorum bu durumu yaşayan benim gibi olup hamile klan vr mı sonradan bana bir yol gösterin lütfen yaa artık sinirim psikolojim bozuldu.