Ezo25 yanılıyorsunuz bence bende o markayı kullanıyorum ve çok net çok hassas nokta atışı yaptı resmen yumurtlama günümü çok memnun kaldım . Ayrıca ebrudan aldığım testler asıl iyi değil çöp resmen onunlada yaptım bugün bakalım sonuç aynı cikicak mi diye t çizgisi silik çıktı 🤣 burdan anla canım netliği