ozgexx Yncygt nerde oturuyorsunuz bana numaranızı verirseniz özelden yazarım. Özelden mesaj atılıyorsa numaranzı atablrsiniz. Ben pek bilmiyorum kullanmayı da özeldn varmı msj atma flan? Ya da yazınn kaydedm hmen slin numaranzı. Ne blim nasıl yapsak?
ozgexx Yncygt tmm sbah inşallah bakayım size. Kızım ateslendi hastanede oldugum için sabah bakayım inşallah