1Merveylmaz Ezo25 Ben bir gün öncesi ve yumurtlama gününü değerlendirebildim sperm kalitesi düşmesin diye çatlama gününü değerlendirmedim bekliyorum 14 gün sonrasını 🥰
ParildayanYildiz Ezo25 yumurtlama ve çatlama günleri hergun günde 1 kere gebelik şansını artırıyor canım
Sevimlianne_adayi Ezo25 ben yumurtlama olmadan 2 gün değerlendirdim yumurtlama gördüm 2 gün sürdü onu da 2 gün şeklinde değerlendirdim toplam 4 gün üst üste çatlama günü olmadı
HKclm Ezo25 yumurtlamadan once gun asiri degerlendirdim. Yumurtlama ile birlikte catlama gorene kdr 3 gun ust uste oldu. Testi aldigim yer boyle yapmami soyledi. Bekliyorum bakalim regli
Ezo25 ParildayanYildiz belirli bir pozisyon deniyor musunuz kuzu cünkü duyduğum kadarıyla ayakları kaldırma vs vs gibi durumlar oluyor
ozgexx Kızlar merhaba, bende labquik in 20 tane falan ovulasyon testi var. İhtiyacım kalmadı şükür. 1 yıl kullanma tar var. Çöp olsun istemiyorum malum fiyatları pahalı da. İsteyen varsa kargo karsılarsa göndereyim.
HKclm ozgexx kuzum testleri degil de hamile isen duani alabilir miyim ismimle ( hilal ) dua eder misin 1 bucuk yildir bekliyorum 😔
ozgexx HKclm evt canm sükür hamileyim. Ederim tabi. Allah tez zamanda hayırlısı ile isteyen herkese nasip etsin canm. Dualarım sizinle
Gamzecem Ezo25 yanılıyorsunuz bence bende o markayı kullanıyorum ve çok net çok hassas nokta atışı yaptı resmen yumurtlama günümü çok memnun kaldım . Ayrıca ebrudan aldığım testler asıl iyi değil çöp resmen onunlada yaptım bugün bakalım sonuç aynı cikicak mi diye t çizgisi silik çıktı 🤣 burdan anla canım netliği