ecem11
Hiç korkmayın ben 5+5 te kasık ağrısıyla hastaneye gittim kesenin görünmediğini yatış yapılacağını söylediler yattım hastaneye fitil olarak progestan başlandı serum falan ama nasıl üzüyorum kendimi boş gebelik kesin falan 3 gün sonra ultrasona girdim alttan bakıldı kesenin ve yolk sacın göründü bebek görünmedi 1 hafta sonra tekrar bakıcaz dedi çok şükür göründü kalp atışı var dedi korkmayın herkesin gebeliği aynı olucak die bişey yok içinizi ferah tutun Allah’a birakın inşallah sağ Salim alırız kucağımıza