ecem11 ah ahh 5+2 ilk gebelıgım bostu ve 1 saat once hastaneden geldım kese gorunuyo dedi gec dollenme olmus olabılır dedı ve ben dızlerıme cokup agladım aşlahım tekrar mı aynı seyı yasıyacam dedım kendı kendıme .dr bos gebelık gecırdıgımı ve bundan korkutugumu dıle getırdım .. doktırun bana dedıgımı sımdı ben sana dıyecem sende ıcını ferah tut canım .. ILK GEBELIGI BOS GECİRDİN DİYE IKINCISIDE BOS OLCAK DIYE BISEY YOK 100/ 1 İHTİMALDİR IKINCI GEBELIKTE BOS OLMASI KALBINI RAHAT TUT EVINE GIT BIR HAFTA SONRA TEKRAR GEL DEDİ .. kalbımızı ferah tutucaz ve bızde o kesının içindeki minik kalp atısını duyucaz🫶😘