ecem11 bende öyleydim canım hatta doktora o kadar olumsuz gittim ki doktor kalp atışı var deyince gerçekten mi diye bi tepki vermişim aslında hamileyim ve kalp atışıda olması gayet normaldi ama ilk tecrübe kötü olduğu için insan temkinli oluyor tabi ben o zaman anne oluyorum demiştim rabbimm sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin🥰🤲🏻🤍