ecem11 hanımlar geçen hafta çarşamba günü betam 8,5 du. Cuma 87 pazartesi yani bugün 379 betadaki artış nasıl ? bebek beta kaç olunca görünür ?
Deletedmom83940 ecem11 canım kişiden kişiye değişiyor keseyi görmek erken döllenme geç döllenme oluyor bazen 3000 lerde görebilirsin keseyi
ecem11 Birgul evet biliyorum ama ben bebeği merak ediyordum boş gebelik geçirdim de yine aynı şeyi yaşamayacağımı ne zaman öğrenirim diye merak ediyorum 🙏
Ksinem kuzeymomsss merhaba kese kaç mm di bos gebelik denildiğinde benim HCG 7423 kese de 13 mm ama bebek gözükmüyor haftaya pazartesi de gozukmezse kürtaj olucam kanama vs. Hic bı sorun yok kesede sağlıklı gozukuyormus ama çok fazla kistim varmış
ecem11 Deletedmom83940 kese görününce bebek hemen görünüyor mu ki hani bazen bebek sonra görünüyor diye biliyprum
Minikcennetim ecem11 bende geçirdim canım şuan ikinci gebeliğim 7.haftada gördük kalp atışını sende görürsün inşallah rahat ol anlıyorum bende çok stres yapmıştım 🥰
Deletedmom83940 ecem11 4+6 da keseyi gördüm 6+6 kalp atışını duydum vajinal 3505 betayla öğrendim gebeliğimi erken döllenmeydi
Arvenveannesi Deletedmom83940 bu aöylediğiniz haftalar sata göre mi acaba. Ben de geçen cumartesi gittim. 5+1 de kese 7 ml di. Perşemve terar gitmeyi düşünüyorum🙏 Bu hafta sata göre 6. Haftanın içinde oluyorum
tupbebekannesi522 EmineDefneGokce bende çarşamba gideceğim 6+1 oluyorum. İnşallah görürüm. Bir belirtiniz oluyor mu böyle kasık ağrısı falan. Ne yaşıyorsunuz yanlar öyle sorayım 🥰
Arvenveannesi EmineDefneGokce sata göre mi acaba haftanız bende perşembe gitmeyi düşünüyorum. Ben de o zaman 5+5 oluyorum 6. Haftanın içinde olmuş oluyorum. İnşallah bende görebiliirm🙏 Kesemi görmüştüm şükür🙏 Hayırlı olsun sizinde🤲🏻🌸
EmineDefneGokce tupbebekannesi522 kasık ağrım çok çok var hatta 2 gün önce acile gittim bu yüzden o gün alttan bakıp gördüler işte ☺️
ecem11 Deletedmom83940 maşallah 🧿 🤗 çok iyiymiş değeriniz benim de adet günüm 16 haziran güzelce artar inşallah 🤗🌸