ElizzMom bende pazartesi girdim 22+1 oluyor o zaman ama bazı uzuvları 22+6 çıktı bazısı 23+0 23+2 falan çıktı bu akşam 00:00 itibari ile 23 olduk cinsiyetini bir türlü netleştirememiştik ama doktorun dediğide çok saçmaydı bana diyoki kız bebek bende dedimki kessin kız mı hocam alışveriş yapicam bana ne dese iyi ben pipiye benzer bişey görmüyorum eğer pipisini saklamıyorsa kız bebek bu nasıl bişey detaylıda bile kız olduğu belli değil mi yani ya organı görünmüyor mu çok merak ediyorum