ErhanKubra kendinizi kasmayın bence. Bazı şeyler insanın kendi elinde olan şeyler değil ki. Neden bu kadar strese sokuyorlar ki sizi. Vakti ve zamanı var demek ki. Bu kadar basit. Haşa Allah tan çok bilmeyiz ki. Çocuk tamamen psikoloji ile ilgili olan bir durum. Sadece sizin değil eşinizin de stresli, gergin, kafasının dolu olmaması lazım. İçiniz rahat edecekse gidin tabi doktora. Etrafa aldırmayın derim. İnsanlar konuşacak bişeyler hep buluyor malesef. Adetliyken gitmeniz gerekiyor diye biliyorum ben. Rabbim gönlünüze göre versin🤲🏻