ErhanKubra canım bende geçen sene düşük yapmıştım işte kürtaj yapmışlardı sonra patakoloji sonucu 2 hafta içinde geliyor du yaa 2 hafta sonra onun sonucu için kontrole gitmiştim sadece işte sonucumda da bir sknt olmadığını söylemişti doktor çocuk düşünüyorsan korunmana gerek yok demişti 3 ay vitamin hapi kullanılıyor ya hani onu kullanabilirsin demişti ama ben onuda almadım zaten hamile kalırsam kullanmaya başlıyorsun Onuda ilk üç ay yaa.. biraz bir vücudum kendini topwrlasin dedim kalabilirsem kalırım dedim düşünmemeye çalıştım sonrada kurtajdan 3 ay sonra hamile kaldığımı öğrendim canim yani kısmet stres yapma kalırsın Allahin izni ile milleti duymamaya bak sen herkes konuşmayı sever.. şimdi 3 haftam kaldı bebeğimi kucağıma almama rabbimin izni ile insalllah bir sknti olmadan kucağıma vermeyi nasip etsin Allahim inşallah darisida senin başına yani kurtajdan 2 hafta sonra normal kontrolüne gittiğinde doktorun sknti yok korunma bebeğin olur dediyse devam et kafana takma yani..