ErhanKubra Bende ekimde kürtaj oldum 8 ay oldu hala yok bir sorunda yok, kesinlikle o çektiğimiz stresten. doktor ağustosa kadar süre verdi bana yani 10 ay olunca çağırdı 2 ay kaldı olmasına gitmeden kalırım inşallah sende yinede için rahat etsin diye kontrol ettir sıkıntı yoksa akışına bırak canım