Bussbusss https://resimyukle.io/r/jq4NjzbK9L bu 20 haftalıkken detaylıda verilen resim. burada yok dikkat ederseniz sonradan oluşan bir sey değildir dimi
Umut60 Bussbusss bide hazır tavuk hazır ürünler yapıyor demişti bende hemşireyim bu arada bide erkek bebekte görülme sıklığı daha fazlaymış korkudan 12 haftaya kadar hiç hazır tavuk yemedim binde bir yerim halada
Umut60 Bussbusss ultrason kağıdı sat yazar 34artı 3 gibi haftanız doğru mu bide makina çok kalitesiz geldi bana midray marka yazıyor satım köşede yazıyor Bi kontrol edin isterseniz
Laylaycizi_96 Bussbusss ayrıntılı da yarık dudak olsa söylerdi ona bakıyorlar yine de doktoruna sorsaydın
Bussbusss Laylaycizi_96 resmi sonradan farkettim ama şurası ağzı şurası burnu falan diye hep gösterdi olsa kendi de yarık dudak gibi görünüyor derdi herhalde 🤦♀️
CansuDRY Bussbusss Hiç endişelenmeyin. Olsa görür ve söylerdi. Ayrıntılıdaki ultrason görüntüsünde olmadığı da belli zaten. Sonradan olabilecek bir şey değil. 🍀
Melike464860 Bussbusss Yok bence canım gözünün önünde de birşey var gibi bence yüzün orda duruyor o bölgeyi kapatmış
Bussbusss Melike464860 yüzünü doktor zorla buldu hatta şurası ağzı şurası burnu çenesi diye gösterdi. Eğer görse söylerdi diye de düşünüyorum 🥺
mhmmddgc Bussbusss Pozisyonla alakalı bence. Kızımında böyle duruyordu verdikleri resimde ama hareketlerini yüüznü falan uzunca izlediğimiz için şüoheye düşmedik. Sizinde muhtemelen duruş kaynaklıdır
haklisinesracim Açıkçası yarık dudak görüntüsüne benziyor ama detaylida yoktu diyorsunuz sonradan oluşma ihtimali de yok demek ki bozuk bir görüntü bu
gazetecimom Bussbusss öyle plakaydı doktor söylerdi bence. İyi düşünün iyi olsun. Bir de genler de etkili. Öyle bi şey ailelerde var mı
Aylin_16 Bussbusss bence değil farkındaysanız görüntü gerçeği yansıtmıyor ki zaten kaliteli bir görüntğ değil gözleri falan da öyle nokta mı yani net bir görüntü değil zaten kfana takma bence daha güzel bir makineyle bakılabilir
Bussbusss Aylin_16 evet haklısınız zaten yüzü plasentaya dayalı olduğu için çok zor buldu görüntü yakalamaya çalıştı. Bende dediğiniz gibi olduğunu umut ediyorum 🤲
gazetecimom Bussbusss hayır hayır doktor söylemediyse sıkıntı yok. hatta bazen doktorun söylediği bile doğru çıkmıyor. Arkadaşıma çocuğun yüzde doksan beş down sendromlu dediler çocuk gayet sapasağlam doğdu. Olumlu düşünün güzel enerjiler gönderin