Nehir__ce Stella_0 bende geçen hafta gittim doktorum emin olmamakla birlikte erkek görünüyor dedi ama tam net bişe diyemedi Temmuz başı kontrolüm var ayrıca ikili üçlü testle uğraşmayalım kafamız rahat etsin diye genetik test yaptırdık oda 10 gün içinde çıkar dediler inşallah o sonucumda iyi çıkar kızlar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Curious Nehir__ce Bende 2′li 3′lü test yerine genetik test yaptırıyorum haftaya, orda cinsiyet de belli oluyormuş acaba o çıkan cinsiyet sonucu kesin mi kafama çok takılıyor, yaptırıp yanlış çıkan var mı acaba?
Stella_0 Nehir__ce Ben ikili testi yaptırdım çok şükür bir sıkıntı çıkmadı bakalım 😊 benimde bir aksilik olmazsa 30 haziranda kontrolüm var 🥰
Nuray08 Allah kısmet ederse 27 Aralık erken falan gelmez ise bende yarın 2 li tarama için doktora gidicem dualarınızı eksik etmeyin 💕🙏
Esra88kskn 11+2 olduk aralik gozukuyo dogum ama erken de gelebilir hayirlisiyla zamaninda gelsin insallah 🙏 cinsiyet icin daha tahmin yurutmedi henuz
elifffff1601 Nehir__ce bnde aralik annesi olacam kismetse yalnız benim hikaye biraz değişik ☺️ 6 haftalıkken kalp atışı için gittim çok şükür duyduk sonrasinda cinsiyete kadar gitmicem dedim. Karnimda normalden büyük ve hep gaz olduğunu düşündüm. Sonra bir gece rüyamda ikiz bebegim olacağını görmüştüm ve tabikii rüya demistim 13+4 te cinsiyet tahminine gittik vee ne göreyim ikiz gebeliikkkk ben ve eşim şok geçirdikkk ☺️☺️
Nehir__ce elifffff1601 ay çok güzel ☺️ Sizin adınıza sevindim benim eşimde ikiz olsun istedi hep hatta hala diyor dr göremedi diğeri saklanıyor diyor 🤣 ama tabiiki öyle bişe tek bebek 👶🏻 bende sağlıklı olsun yeterki diyorum