dddy Merveacrl evet bana da hep öyle dediler ben amaan en fazla ne kadar gecikir dedim ve sonucu gördüm 😂
Merveacrl ElifKarata ama o zaman durmasa annene eşine kayınvalidene verirsin ama şimdi tek sen çekmek zorundasın 😂
feldspar 38+3 nstde sancı bile yok 🤓 gebeliğin başındaki aşırı uyku hali geri geldi. eski atletik günlerimi özlüyorum evde ağır vasıta gibi dolaşıyorum 😃
Sedasirin Merveacrl banada öle oluyo canım geceleri taş gibi oluyo karnım geriliyo sanki çatlıcak sabah kalktığımda normale dönüyo inmiş gibi oluyo hatta sabah
belginysf magnezyum kalsiyum krampları engeller diye biliyorum. doktorum şehir dışına çıkıcam magnezyum kullanda erken gelmesin demişti.
zLemataLca Merveacrl ben daha 34 haftayım benim bile kasılmam var senin haftanda normal bence doğuma hazırlanıyosun nefes egzersizi yap kendini doğuma hazırla