Merveacrl Kızlar geceleri ciddi derecede karnım sertleşiyor hiç uyuyamıyorum 38+2 yim ve doktorum daha 15 günün var dedi 🙄 İnan’ın işkenceye dönüştü artık benim gibi olan var mı 😔
Ceydaa61 Merveacrl al benden de o kadar😭 ben de 38+2yim. Uykudan uyandım uyuyamıyorum dönemiyorum kafayı yiycem😭
Asliiiii Merveacrl 38+5 im artık olsun istiyorum sag salim bebiş gelsin istiyorum yürüyemiyorum uyuyamıyorum kalkamıyorum oturamıyorum
Asliiiii Merveacrl 38+5 im artık olsun istiyorum sag salim bebiş gelsin istiyorum yürüyemiyorum uyuyamıyorum kalkamıyorum oturamıyorum
Epelinkiran Bende 38im aynı durumdayım sancı bel ağrısı mide yanması... artk gelsin sağlıkla istiyorum 🙄
Gizemvencoglu 40+2 hala daha belirti yok beklemeyi kestim artık zaten hayat zordu iyice zor olmaya başladı 😅😅😅
ElifKarata Merveacrl kız daha dur 😂😂biz nabalım 39+6 40 larda olup bekleyen annişler var 😘☺️ Sabırsızlığını son zamanlara sakla çünkü son günler hiç geçmiyor
Merveacrl ElifKarata teselli gibi teselli 🤣🤣karnım sertleşmese sorun yok hatta doğurmayı istemem çünkü karnımda oynaması inanılmaz zevk veriyor😍
Ssr2561 ElifKarata doğru diyosun canım yarım saat sonra 40 haftasını dolduranlar olarak başı çekiyoruz 2018 kız bebişleri çok inatçı çıktı bence 😂😂
Merveacrl ElifKarata ama o zaman durmasa annene eşine kayınvalidene verirsin ama şimdi tek sen çekmek zorundasın 😂