Nulu Yârin arkadaşımı Doğuma alacaklar benimle aynı haftada 38+2 yim o bir gün önde suyu azalmış riske atmayalım demiş doktoru bi heyecan sardı bende artık doğsun istiyorum ama kendi gelsin istiyorum( suni almak istemiyorum😞) erkek kuzularım 38 de geldiler hep kizim bakalım ne zaman niyetlenecek 🤷🏻♀️ Hayırlı zamanda sağlıkla gelsinler