Merhaba kızlar yeni kayıt oldum.ben 1 buçuk yıldır çocuk sahibi olamıyorum geçen ay adetim 4 gün gecikti daha sonra azcık Cok açık pembe bi kan aktı daha sonra ilk ve ikinci gün kahverengi geldi üçüncü gün ise kahverengi ama cok az az geldi ve bitti bu şekilde 3 gün sürdü birsey anlamadım hamile olabilir miyim belirtilenirim de var ama psikolojik mi acaba diyorum. Böyle 3 gün sürüp hamile kalan var mı