Aceell Merhabalar ben bugun sabah idrar testi yaptım pozitif çıktı kanda da 1.20 çıktı birazda kahverengi lekelenmem doktor bir kaç gün sonra tekrar test yap dedi yükselir mi acaba daha önce kimyasal gebelik geçirmiştim böyle olup başına gelen var mı?
Deletedmom_12 Aceell mrb canim ben adetten 1 hafta önce falam gibi test verdim 1.20 cikmsiti aradan 4 gün gecti betam 108 olmustu simdi 1e haftaligiz sali gunu cinsiyet ogrencezz
Btlsa Aceell ben 1 haftalık gecikme varken kan verdim 1.20 çıkmıştı idrar negatifti. 13. Gün hala gelmeyince tekrar kan verdim 74 çıktı meğer geç döllenmeymiş. Şimdi 30 haftalık hamileyim ☺️
nur-nurr38 Aceell canım bende geçen ay catlatma iğnesi oldum üstüne 3 gün gecikti lekelenme gördüm adetim 7 gün sürer benim lekelenme şeklinde 3 günde bitti şüphede kaldım sağlık ocağında idrar verdim negatif evde testte silik çizgi çıkıyor kan da 1.20 cıktı bugün doktor bekleyelim 10 dedi belli olmuyor bazen pozitif olabiliyor dedi o yüzden bekliyorum bende
Btlsa Aceell yok hiç akıntım olmamıştı ama burda okuduklarımdan aynı durumda olup oluyor diyen vardı kırmızı olmadığı sürece umut vardır
Duha190 Arkadaşımın da sonucu 1 di bak dedim benımkı 0,100 senınkı benımkının on katı inanmadı tabi sonra gün geçtikçe arttı ve pozitif inşallah sizinde öyledir 🌸
azime-26 Benimde 0.100 dü ilk verdigimde sonra 15 gün sonra verdim 15.71 e çıktı buyuk ihtimal benimki de geç döllenme
Motherbabyy azime-26 benimde adete 5-6gün var dayanamayıp kan verdim 0.2 çıktı bu ay çok ümitliydim :(
azime-26 Eldgrn jeseyi ve yolk kesesini gördük cuma günü tekrardan gidicem kalp atışını duymaya çalışalım dedi
Berika8 Adetime 4 gün var beta 3.23 çıktı normalde aynı hastanede yaptırdığım negatif sonuçlar hep 0.1 veya 0.19 falan çıkıyordu artma olur mu sizce
Eldgrn azime-26 hadi hayırlı olsun rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin maşallah canım benim çok sevindim herşey gönlünce olur umarım 🥰🥰
Eldgrn azime-26 evet verdim 16.2 çıktı 9 haziran saat 9 da =5.67 11 haziran saat 9 da = 8.79 13 Haziran saat 9 da 16.2 çıktı Şuanda 2 ye katlandı yarın tekrar vericem 2 günde bir olacak şekilde devam ediyorum cumaya kadar devam değer yavaştan yükseliyor bakalım yarının ki ne durumda çıkacak
Aceell azime-26 bugun sabah verdim saglık Ocagında ama doktorlar grev yaptıgı için henüz belli olmadı insallah yarını bekliyorum
azime-26 Eldgrn hadi inşallah canım artar merak etme benim ilk 15.71 2 gün sonra 64 sonra 708 en son 1 hafta sonra da 9830 oldu
Aceell nur-nurr38 hadi bakalım hayırlısı olsun insallah gönlünüzce olur tekrar kan testi verdiğinizde lütfen sonucunu yazın buraya merak ederiz şimdi 😘😘😘