Aceell benim de bundan iki üç ay önce adetim gecikti bi on gün kadar neredeyse bana göre çoğu hamilelik belirtisi vardı hatta evde test yaptım geçte oldu iki çizgi gördüm sonra gittim kaç testi verdi sonuç 1.20 çıktı sizin ki gibi negatif dediler burada sormuştum aynı değerde olupta hamile olan çokmuş fakat ben ertesi gün adet oldum inşallah sizin vardır bebeğiniz 😊