Sevdashn Alpisinannesii ben 2 tane 10 lu hastane çıkışı 5 tane 5 li takım aldım ve 4 tanede de zıbın aldım kalanını ihtiyaç halinde almayı düşünüyorum internetten yada mağazadan alırız
Mrv135 Alpisinannesii Ben de birkaç tane daha ekliyicem sanırım. Eylül sonu gibi dogacagindan kıyafet daha çok giyicek muhtemelen. 10 tane de zıbın alıyım en az.
Sbm050421 Alpisinannesii ayyy aynı şeyi ben düşündüm vallahi , instagramda görüyorum kıyafetlerini yıkıyorlar bebeğin dünyanın kıyafeti var ama anlatamam , ben yenidoğan 3 takım aldım , 3-5 tane de 0-3 alınsa 10-15 zıbın yeterli bence
seymaseda Askiletotomsu Şapkalı olanlar rahatsız eder bebeği canım hem’de yaz ya hani 😉çok fazla terletirsen bebeği nem kaybeder
yasemin_- Alpisinannesii valla ben sizin kadar bile almadım Temmuz basına denk geliyor sıcak memletteyiz ve 40 gün kundak yapmayı düşünüyorum yeterli diye düşünüyorum şayet yetmezse alacak olduğum şey de zıbın olur 🤩
Alpisinannesii yasemin_- bizimde ağustosta olacak doğum kısa kollu zıbın almayı düşünüyorum biraz daha evimiz çok sıcak oluyor o şekilde kundaklarım
papatyasever34 Alpisinannesii yeterli canım ben hiç almadım kiyafet ama ordan burdan gelenlerle dolap tıka basa dolu büyük olanlarida kaldırdım poşete koyup
Alpisinannesii papatyasever34 alırsam zıbın alırım kısa kollu zaten yaz bebeği olacak ağustosta doğacak
Eminecak Alpisinannesii bir tane 10 lu bir tane de 5 li takim aldim sadece. Yaz bebeği olacak buralar cok sıcak bol bol zıbın aldım sadece. E dogduktan sonra da eksik olursa alinmayacak bir sey değil sonuçta gereksiz yere doldurmamak lazım. Hemen buyuyorlar hic anlamiyorsun giydirmediklerin bile olacak.
kuzeymomss Alpisinannesii yeni doğan için kesinlikle yeterli fazla almayın kullanılmıyor aldığım bir çok zıbını giydiremedim bile çünkü olmuyorlar
SbhtYlmz Alpisinannesii bnde aynı şeyi düşünüyorum çok çabuk büyücek zaten ne gerek var üstelik bide hediye gelir.sonradan ihtiyacı neyse onu almayı düşünüyorum baştan çok alışveriş yapmaya gerek yok sadece olması gerekenleri alcam
byzogrtmn Alpisinannesii ben de yenidogan çok az aldım. 0 3 ay biraz daha fazla aldim 3 6 ayı da duruma göre bakacagim
kuzeymomss Alpisinannesii çok iyi yapmışsınız, şuan 3 aylık zıbınları giyiyoruz, çok çok almaya gerek yok gerçekten birden büyüyorlar