Alpisinannesii Yaz bebişiyse eminim sadece zıbınla yatıp kalkacak. Zamanla bebişinizin büyüme hızına göre alırsınız. İlk kızımda çok şey aldım ve küçük bir bebekti. 0-3 aylıkları çok kullandım. Ancak şuan erkek bebeğim olacak nasipse ve boyu kilosu ileride. Sanırım 0-3 aylık 2-3 set giyip hemen 3-6 aylık devam ederiz diye düşünüyorum karnımdaki gibi büyürse doğduktan sonra.