Alpisinannesii Ben ne zaman gaza gelsem sonra pişman olduğumu gördüm. O yüzden artık şu şunu yapmış diye hareket etmiyorum. Oyle durumda mantığıma danışıyorum artık. Zaten çabuk büyüyorlar çok fazla kıyafet bence gereksiz. Ben de az aldım. Arada acaba alsam mı diye düşünüyorum sonra diyorum ki bu çocuk ciplak kalmayacagina gore ihtiyac olursa alirim