AysenurAydogdu meraba canım:) isteğe bağlı denebilir sezeryana. Başından beri sezeryan düşünüyodum doktorum çok normal doğum yaptırmak istiyo başından beri arada yüreklenmiştim baya ama yinede sezeryana daha yakındım geçen cuma çatı muayenem oldu çok geniş değilmiş çatım leğen kemiğim basıkmış biraz. Benim korkum normal doğum başlayıp bişeyler olup sonra sezeryana geçilmesi çevremde hep o şekilde örnekler. Doktor yüzde 90öyle bişeye gerek kalmaz normal doğurursun ama bil diye söylüyorum doğumda çok büyük ihtimal vakum kullanmak zorunda kalıcaz dedi. Ben zaten sezeryan için yer arıyodum tamam o zaman sezeryan olsun dedim doktorum yinede bi hafta daha düşün vakumda olsa normal doğum yapmanı istiyorum ben senin dedi🙈 henüz çıkmadı sancı falan nst de çok şükür. Sezeryanıda erken yapmak istemiyo 39 dolmadan almam diyo tam 40+0 da sezeryan günüm. Gelivericek o arada diye bi panik halindeyim bende :)) bakalım hayırlısı sağlıkla kulaklarımıza alalım inşallah bebişlerimizi👶🏻♥️