Mlkhmt bende oyleyim gerckten hareket etti mi edecek mi bisy mi oldu die dusnmek kadr kotu bisy yok.yani ben doktoruma dedim bukdr stres yasamaktns alin bebegmi en azndan disarda nefes aldigni bilim dedm😔 yok dediztn normal dogumcu bnm doktrm sezryana pek yanasmiyor bu hafta gelsin die bekliyorum arrtk sag salim kucaklarimza aliriz Insaallah🙏🙏💙