ZllTzcn Yanlış hatırlamıyorsam 35. Hafta olması lazım 2kg bebek zayıf dedi bu zamana kadar doktorun bişi dememiş miydi dedi (doğum için memlekete geldim eşimin işi gereği başka şehirdeydik) beni aşırı korkuttu doğuma kadar 2800-2900 olursa iyi olur dedi , 37. Haftamda bebişim 3kg gayet güzel kilo almış dedi pazartesi 39.haftamıza giriyoruz ve kontrolümüz var bakalım şimdi kaç kilo 🥲 zayıf dedikten sonra ekstra bir şeyler yiyip içmedim ne yiyip içiyorsam aynı devam ettim canım bebekler zaten son haftalarda kilo alıyor bence sıkıntı etme kendini strese sokma 🌸