Merhaba 29+2 olduk ve kilosu 1270 gr . Ve bakarsanız da gıdama çok dikkat ediyorum protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum ama nereye gidiyo bu yediklerim bebiş neden Bi türlü kilo almıyor anlamıyorum. Bana verebileceğiniz öneri var mıdır bebişin kilo alması için . Yumurta kaşar peyniri et yumurta kuruyemiş bunları oldukça da tüketiyorum. Ama kaçırdığım biyer mi var acaba