Fatmayaz Imanzmngl sütüde soguk içemiyorum ben ısıtmam gerek Onur’da geceleyin üşeniyorum aslında yatmadan önce içsem iyi olur bir ara alıskanlgm vardı son 2 haftadır saldım ya 😔
Elcnerdgn Fatmayaz dün gece zor uyudum resmen gırtlağım kaynıyordu aksi gibi evde soda da kalmamıs 🙄 postumun altına birisi salatalık tuzla ye dedi Denedim rahatlattı gerçekten
Fatmayaz Minnakelifim03 ya biz sarışın gillerdeniz ne kadar saçlı gelir bilmyorum ki 😂 annemde öyle diyor ama saclı değilde tüylü mü olucak acaba şeftalide çok yedim 😂😂
EbruHcsnmz Fatmayaz hamılelıgın basında asırı oluyo ortasında bıcak gıbı kesıldı şimdi tekrar hortladı malasef benımde canım soguk salatalık ve sodaya bı dılım lımon falan bunlar hafıfletıyo gavıscon bıle kar etmedıgı oldu cogu zaman bana
Elcnerdgn Fatmayaz valla evde o esnada vardı da kolayıma da geldi ve iş gördü denersin canım sende olmadı 😂😂
Ginkgo Biz de 35.haftaya girdik asiri yanma oluyor gece ozellikle. Bogazim yaniyor zehir gibi. Kalkip gaviscon iciyorum napim🙄