Ginkgo çocuk dediğin biraz şımarık olucak ya arksndan koşturacaksın sürekli uyuyan bir bebek ağlamıyor ugrasmıyosun ne keyfi var ben öyle düşünüyorum 😂 babası bebekken çok ağlarmış eziyetciymiş eşimden snra 5 sene sonra çocuk yapmışlar o kadar yıldırmıs 😂