Fatmayaz Son haftalarda miğde yanması olmazdı hani benim arttı dahada miğdemden fazla bogazım yanıyor yiterrr 😔😔
Bilge35 Fatmayaz maden suyu iç canım iyi geliyor . Birde biseyler yedikten sonra hemen uzanma bu tetikliyor mide yanmasını.
YamurmitKayhan Fatmayaz Allah yardımcımız olsun benimde öyle ne içsem fayda etmiyor oturduğum yerden bile yukarı yukarı eridi gırtlağım :)
Bilge35 Fatmayaz ve ayrıca Salçalı yağlı yemeklerin yanında yoğurt yemek de mide yanmasına iyi geliyor.
Deniz2961 Fatmayaz artık bana hıc bir sey fayda etmiyor neler denemedim bazen o kadar yanıyor ki kusturuyor inan
Loyam Maden suyu, gaviskon ya da rennie Duo şurup bunlar olmadan yaşayamam galiba mide yanmasından ölüyorum
Fatmayaz Imanzmngl sütüde soguk içemiyorum ben ısıtmam gerek Onur’da geceleyin üşeniyorum aslında yatmadan önce içsem iyi olur bir ara alıskanlgm vardı son 2 haftadır saldım ya 😔
Epelinkiran Benim hiç bulantım fln olmadı ama 32. Haftadan beri boğazım öidem alev alev yanıyo. Rennie duo şurup içiyorum bende çok yanma olunca bide maden suyu
Seyma18 Fatmayaz hiç sorma ya bende bir normalde gastrit var 30. haftaya kadar mide yanmam hiç olmadı dünden beri çok yanıyor midem. Rennie tablet kullanıyorum o bile etki etmiyor
Elcnerdgn Şimdi bende böyle bir post actım 36haftalığız bildiğin midem değil benim kursağım fokur fokur vaziyette yanıyor kaynıyor kafayı yicem ya soda yazmışlar ama soda da Yok suan
behrem ben de kafayı yiyeceğim artık. maden suyu yasak, kan ilacı içtiğim için de yemeklerden sonra 1 buçuk saat sonraya kadar süt içemiyorum ağzıma lokma aldığım an midem yanmaya başlıyor yemek yemek istemiyorum artık 😔 çarşamba doktora gideceğim, ilaç yazsın artık. hamilelikten önce de yanardı ama süt içtim mi geçerdi şimdi onu da yapamıyorum moralim bozuluyor. size de sütü öneririm anında iyi geliyor
Minnakelifim03 Fatmayaz midem yanıyor deyince bebeğin saçlı olucak derlerdi. Bebekteki saçlarda mide yanması yaparmış senin miniğinde saçlı olabilir 😊😂
Fatmayaz Minnakelifim03 ya biz sarışın gillerdeniz ne kadar saçlı gelir bilmyorum ki 😂 annemde öyle diyor ama saclı değilde tüylü mü olucak acaba şeftalide çok yedim 😂😂