SimayeceninAnnesi Benekim kaç haftalıksın kuzum yanı hormondan kaynaklı olabılıyor hanı ama genelde 35 den sonrada baslayabılıyomus yanı sanırım benımkı cok oynamaktan 😅😅 cok mrk edıyodum cnkı sureklı sıkıyom
SimayeceninAnnesi BenEsra ay bılemedım kı ama kız cocukları ztn erken gelıyomuş ya sızın kız mı bılmıyorumda genelde 37 - 38 doguranlar oluyor
Laylaycizi_96 BenEsra bende aynıyım nereye dönsem bebis oraya toplanıyor sen de de oluyormu korkma kendine güven dogum okadar da korkulacak birsey degil
BenEsra Laylaycizi_96 çok çığlık atıyolar ya doğarken ondan korkuyorum valla benim şuan bebiş uyuyo o rahatsız etmiyo da hem bu doğum korkusu hem çiş mahfetti beni 😂
Laylaycizi_96 BenEsra evet tuvalet sorunu hamilegimin başından beri var kusarken bile işiyordum düşün 😁
BenEsra SimayeceninAnnesi bende ya ama korkunun ecele faydası yok ahdhshdh girdiği gibi çıkacak bu çocuklar hahdhsb
GamzeGuzeller BenEsra ayy bende 63 le kaldım 81 falanım şuan aramızda çokda birşey yok yani inan bende önüme geleni yemişim sanırım 🥲 bu arada evet birdee doğum korkusu var hadi doğsun diyoruz da o korkuyu ne yapacağız acaba 😂