Hafize27 37 hafta geceleri hic uyuyamıyorum namaz kılıp kahvaltı yaptım gram uyku yok ama gündüzleri uykum agır basıyor bi oğlum var uyuyamıyorum sabahlarıda böyle kısır döngü gidiyor
BenEsra Hafize27 benim ilk bebeğim ama gündüz benimde cok uykum geliyo gece yok suan bebek uyuyo karnımda 😂
Tugce3441 Günaydın teyzeleri 😃 bı bugün erken uyandık içimde horon tepen bır bebek var eşimgıbı horuldayarak uyumak istiyorum 😂
EsraveMasal2020 Tugce3441 ah benimki de içerde şuan parti yapıyor herhalde çok ağrıtıyor hareketleri 🙄
BenEsra Benekim hayır olur sütün öyle düşünme evet sıkınca geliyo bugun sağ göğsüm atletime bir damla ıslatmış leke olmuştu ama fazla gelmiyo yani
SimayeceninAnnesi BenEsra bende sıkınca gelıyo 😅 sonra işte arkadasıma söyledim böle böle dıye sacmalama dogum hızlandırıyo hormonlar bıdha sıkma dedı
BenEsra SimayeceninAnnesi ay doğsun artık 😂 çokmu erken 36. Hafta doğum İÇİN ben 37 de doğsa keşke diyorm ama bilmiyom
Tugce3441 SimayeceninAnnesi benım kendılıgınden göğüsümden şeffaf sıvı geliyor 28 haftadayız sütmü acaba
SimayeceninAnnesi Benekim kaç haftalıksın kuzum yanı hormondan kaynaklı olabılıyor hanı ama genelde 35 den sonrada baslayabılıyomus yanı sanırım benımkı cok oynamaktan 😅😅 cok mrk edıyodum cnkı sureklı sıkıyom
SimayeceninAnnesi BenEsra ay bılemedım kı ama kız cocukları ztn erken gelıyomuş ya sızın kız mı bılmıyorumda genelde 37 - 38 doguranlar oluyor