Kızlar bende dünde beri sol karnımda ağrı var. Kasık değil üstü sağ tarafımda bişey yok tek taraflı ağrı boyle sancı gibide değil doğum sancısı adet sancısı gibi olurmuş ilk gebeliğim bilmiyorum oyle değil yani yani. 35+5 im neyden acaba sizde oldumu haftalarımız hep aynı