Hande123- Twetty ben cok hafif oldugu icin Doona tercih ettim,bebegimi alip rahat rahat gezmek ozgur olmak istiyorum,ozellikle hafif bir araba tercih ettim
Hande123- Twetty ne kadar olmus?Biz 1 ay once indirimle 8 bine aldik.Hatta istanbul bahcelievlerde kadir has avmnin alt katinda Gurkan bebe magazasi var,orasi baya indirimli,ordan fiyat alabilirsiniz
biruykusuzanne Twetty çok ağır çok hantal oluyorlar. Benim şimdiki aklım olsa kabin veya baston tipi birşey alırdım iki sefer masraf etmezdim onların puset takılan modelleri de var nasip olurda kullanırsan anlarsın
Hande123- Twetty o dedigim magaza piyasa fiyatindan hep daha indirimliye satiyor,baska markalar icin de fiyat sorabilirsiniz🌸
Hafizekybs Twetty bende dün aldım 4 baby marka puseti arabaya takılıyor geri cıkıyor ama travet değil gayet güzel bır model. Sincan’da Serkan avmden aldık
Twetty biruykusuzanne evet ama onlarda da üst üste biniyor kötü duruyor görünüş açısından ondan beğenmedim sadece
goktugunannesii Twetty araba öneremeyeceğim çünkü bizimki 8500 TL olmuş 😳😳 ama port bebe mi puset mi dersen tabii ki puset port bebeyi pusete göre daha az zamanda kullanırsın her yönüyle puset daha avantajlı
biruykusuzanne Twetty joienin travelleri de o şekilde puset arabaya takılıyor. Siz ayrı ayrı takılandan istiyorsunuz sanırım ama ilerde satmaya yer arayacaksınız tecrübe ile sabit 4 araba değiştirmiş biri olarak 🙏
Oelrlrkmemdmd Twetty foto atayım becerebilirsem babyplus diye bi marka https://resimyukle.io/r/b8b0PMsmsF