Oelrlrkmemdmd Twetty foto atayım becerebilirsem babyplus diye bi marka https://resimyukle.io/r/b8b0PMsmsF
biruykusuzanne Twetty joienin travelleri de o şekilde puset arabaya takılıyor. Siz ayrı ayrı takılandan istiyorsunuz sanırım ama ilerde satmaya yer arayacaksınız tecrübe ile sabit 4 araba değiştirmiş biri olarak 🙏
Oelrlrkmemdmd Twetty hayır yoktu ben puseti letgodan aldım 150 TL ye az kullanılmış zaten pusette çok yatmayacak takım almadım o yüzden
Uzay1907 Yenidoğan pusetini arkadaşım verdi, dolaptan da 2.el tertemiz stokke xplory satın aldım. Piyasadaki kalitesiz bebek arabalarından bile daha ucuza geldi :)
Beyzossb Kanz K go aldım ben de 🥰 30. Haftalığız bakalım inşallah memnun kalırız şimdi güzel görünüyor