Bizim de uygulamaya göre 23 ağustos görünüyor ama 2 hafta önden gittiği için oğlum bakalım ne olacak. O kadar tutabiliriz umarım içeride, erken doğum riski var malesef. Tüm hazırlıkları tamam, yıkandı giysileri, teyzeleri gelip ütüleyip yerleştirecek. Ben zorunlu yatıştayım 32.haftayı çıkarana kadar. 32den sonra da çantasını yaparız bitti gitti:)