Serifeeed Istege baglida ,eğer her şey yolundaysa 38′de alıyormus benim doktorum.
Ben de kesinlikle normal dogum istemiyorum ama isler nasil gelisir bilemeyiz,hayirlisi bakalim.
Ben daha kendisine bu istegimi soylemedim,32.haftada kontrolum var onda soyleyecegim.