Pinkpurple seni anlıyorum ben boş gebelik geçirmedim ama 8 kere kimyasal oldu adetim geçiyordu geçiyordu geçiyordu test yapıyordum çift çizgiyi görüyorduk hemen hastaneye koşuyorduk ve kanamam başlıyordu seni anlayabiliyorum o yüzden diyorum �ki gün sonra test yaparsan kesinleştirmiş olursun ondan sonra gidersin kan vermeye de hastaneye de ben öyle yaptım adetime 6 gün varken eczacının beni zorlaması ile test yaptım çift çizgi çıktı eşim bana dedi ki alınma gücenme üzülme ama dedi ben dedi ultrasonda bebeği görmeden dedi hamile olduğuna inanmak istemiyorum dedi çünkü çok yıprandık çok ağladık 2 gün sonra test yaptığımda çok koyuydu sonra bir daha yaptım aşırı aşırı koyu çıkmaya başladı o zaman dedim ki kesin var