_gmzenur_ o kadar uzun sürdüğünü bilmiyordum bende 27 nisanda düşük yaptım adette oldum şimdi 2.adetime bir hafta var bendede gebelik belirtisi var gibi ama şimdi sen böyle deyince tedirgin oldum 😥 dün betam kanda 4,77 çıktı önceki günde 4,3 tü biraz ümitlendim yükselme var diye ama şuan bi emin olamadım